Cliëntenraad Ontzorgd Wonen Groep
Cliëntenraad en cliëntenoverleg
De Ontzorgd Wonen Groep hecht veel waarde aan het oordeel en de mening van haar cliënten, wil goed naar hen luisteren en rekening houden met hun wensen en behoeften. Op iedere locatie is er een vorm van cliëntenoverleg. Overkoepelend voor de hele Groep is er de (centrale) cliëntenraad.
De cliëntenraad is er niet voor individuele klachten, maar houdt zich vooral bezig met beleidszaken die de zorg en het welzijn van de cliënt betreffen en geeft advies aan de directie. De cliëntenraad heeft contact met de centrale directie, de labeldirecteuren en de locatiemanagers. De leden van de cliëntenraad houden voeling met de cliënten via het cliëntenoverleg op de locaties. Iedere cliënt kan met de raad contact opnemen. Zo kan de raad de cliënten van onze locaties goed vertegenwoordigen bij de directie.
Leden cliëntenraad
De cliëntenraad bestaat uit cliënten of vertegenwoordigers van cliënten. U kunt ook lid van de cliëntenraad worden als u mantelzorger bent of wanneer u op een andere wijze betrokken bent bij cliënten van een van onze locaties. Leden van de cliëntenraad zijn afkomstig uit alle delen van het land.
De cliëntenraad bestaat uit cliënten of vertegenwoordigers van cliënten. U kunt ook lid van de cliëntenraad worden als u mantelzorger bent of wanneer u op een andere wijze betrokken bent bij cliënten van een van onze locaties. Leden van de cliëntenraad zijn afkomstig uit alle delen van het land.
Contact
Wilt u contact opnemen met de cliëntenraad? Wilt u meer informatie over de cliëntenraad? Of wilt u zich aanmelden voor de cliëntenraad? Stuur dan een email naar clientenraad@ontzorgdwonen.nl.
U kunt de jaarverslagen van de cliëntenraad inzien onder het kopje ‘verslagen’.