Kwaliteit

Waardering van onze cliënten

We doen iedere dag onze uiterste best om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en behoeftes van onze bewoners. Maar of dit lukt, en wat er eventueel beter kan, kunnen onze bewoners en hun familieleden natuurlijk zélf het beste beoordelen.

Op Zorgkaart Nederland hebben onze bewoners en/of hun naasten hun mening achtergelaten. We gebruiken deze reacties om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren en ze geven u een goed beeld van wat u van ons mag verwachten.

Klachten

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Als u toch een klacht of opmerking heeft, dan lossen we dit graag – samen met u – zo goed mogelijk op. Heeft u een klacht? Bespreek dit dan eerst met de persoon die de hulp of dienst heeft verleend. Dat werkt vaak al heel verhelderend. Ook als u een tip heeft om de zorg of dienst te verbeteren horen wij dat graag.

U kunt uw vraag of klacht ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar: info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kunt u kijken op: www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Kom kijken op een
van onze locaties

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Om deze website te gebruiken, gebruiken wij de volgende vereiste technische cookies:
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services

Hoofdkantoor

Ontzorgd Wonen Groep

Nevelgaarde 54, 3436 ZZ Nieuwegein
Telefoon 088 – 5057000
E-mail info@ontzorgdwonen.com

Brochure ontvangen

Wilt u alles nog eens rustig nalezen? Vraag dan kosteloos onze brochure aan via onderstaand formulier. Mocht u tussentijds vragen hebben, dan kunt u ons bellen. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8.00 tot 21.00u op telefoonnummer 088 505 7000.